Mokymai psichoterapeutams ir konsultuojantiems psichologams

Kūnas – psichoterapijos dialogo dalyvis

Mielieji, mokymų grupės pilnos. Tikiu kad visi atrasite savo kelią ir būdą išmokti tai, kas atlieptų Jūsų asmeninį stilių ir būtų naudinga darbe.

Šie autoriniai mokymai - tai jautri, gyva, kūnu patiriama kelionė

Tai mokymai, gimę iš mano ilgametės patirties, smalsumo ir gilios pagarbos žmogui kaip visumai – visoms mūsų sistemoms, kurios veikia kartu, siekdamos maksimalaus prisitaikymo ir atspindi mūsų vidinę dinamiką.

Mokymuose pristatysiu naujausius neuropsichologijos mokslo atradimus, sensorimotorinės psichoterapijos žinios ir įgūdžius, pasidalinsiu darbo su traumomis patirtimi.

Šie mokymai – tai ne tik programa ar temos. Tai mano kelio dalis. Tai viskas, ką per savo praktiką esu atradusi, integravusi ir įkūnijusi. Tai būdas, kuriuo pati dirbu ir kuriuo noriu su Jumis pasidalinti – ne kaip vienintele tiesa, bet kaip gyvu patyrimu, kuris galėtų tapti ir Jūsų darbo su klientais dalimi ar būdu.

Tai kvietimas sustoti ir susitikti su klientu bei jam padėti per įkūnytą buvimą.

Visas sąvokas, idėjas ir įgūdžius mokymuose patirsime per kūną, jausmą, asmeninį ryšį. Ypatingai daug dėmesio skirsime savo vidiniams išgyvenimams, kad žinios virstų gyvu, asmenišku požiūriu į žmogų kaip visumą, kad jos taptų ne „ką aš žinau“, bet kaip aš esu, matau, jaučiu, dirbu.

Kalbėsime apie žmogaus visumą – kūną, protą, emocijas ir vidines dalis. Mokysimės įtraukti kūną į terapinį procesą – švelniai, jautriai, pagarboje vidinei išminčiai. Dalinsiuosi tuo, kaip aš klausausi savo ir kliento kūno pasakojimo, kaip leidžiu vidinei kliento išminčiai vesti ten, kur sąmonė nepasiekia. Išgirsite ir pajusite kaip mokau klientą gyti per visą savo sistemą – kūną, protą, jausmus, vaizduotę, pasąmonę, sąmonę ir intuiciją. Galų gale - pamokysiu specifinių metodų kaip įtraukti kūną ir vaizduotę perdirbant traumas ir užpildant ankstyvosios vaikystės patirties trūkumus.

Šie mokymai skirti psichoterapeutams, kurie jaučia vidinį kvietimą pažvelgti giliau – į tai, kas žmoguje gyva, jautru, dar nepažinta. Tai nėra psichoterapijos pagrindų mokymai – tai kelionė į gilesnį požiūrį.

Tai kvietimas į labai mažą, saugią erdvę – vienoje grupėje vos keli žmonės. Kur galima gilintis be skubos, saugiai, jautriai.

Jei jauti, kad nori mokytis taip, kaip pati mokausi – per kūną, santykį, vaizduotę ir subtilius vidinius judesius – palik man savo kontaktą ir pakviesiu į šiuos mokymus.

II DALIS
Darbas su vystymosi pažeidimais
Vystymosi trūkumų ir pažeidimų atpažinimas.
Kūdikystės ir ankstyvosios vaikystės patirčių trūkumas.
Darbas su negatyviais įsitikinimais.
Prisitaikymo/adaptacijos strategijos.
Darbas su prisiminimais.
Darbas su "vidinio vaiko" dalimi.

I DALIS
Pamatinės sąvokos, principai ir įgūdžiai
Pat Ogden Sensorimotorinė psichoterapija ir Ron Kurtz Hakomi modelis. Pagrindiniai darbo principai ir terapeuto laikysena. Terapijos kryptis iš apačios į viršų. Orientacija į dabartį. Pozityvi adaptacija. Patirties organizavimo/išgyvenimo sistemos ir modalumai. Interosepcija, eksterosepcija ir motorinė atmintis. Procedūrinis išmokimas, automatizuotos ir nutrūkę atsakų sekos. Autonominė nervų sistema ir savireguliacija. Neurocepcija ir S. Porges teorija. Nervo klajoklio teorija (Polyvagal). Įgimti atsakai į grėsmę. Sensorimotorinės sekos ir tendencijos. Tolerancijos langas: optimalaus sujaudinimo zona, talpinimas. Terapijos etapai. Pagrindiniai įgūdžiai: stebėjimas, atspindėjimas, susitarimas, gilinimas, perdirbimas ir integravimas. Eksperimentai. Psichoedukacija. Resursai ir jų kūrimas bei stiprinimas. Dėmesingumo ir įsisąmoninimo stiprinimas. Dvigubos sąmonės/stebėtojo vystymas. Autentiškoji sąvastis ir žemėlapio kūrėjas. Perkėlimas ir kontraperkėlimas, “enactment”. Kliento įvertinimas.

III DALIS
Darbas su traumomis
Trauminės patirtys ir traumų šaltiniai.
Traumų pasekmės kūne ir psichikoje; psichoforminiai ir somatoforminiai simptomai.
Traumų perdirbimas ir kūno atmintis.
Pasirengimas darbui su traumų pasekmėmis.
Gėda.
Neužbaigtų sekų pabaigimas, triumfo jausmas.
Darbas su sensorimotorinėmis savaiminėmis sekomis.

IV DALIS
Darbas su disocijuotomis dalimis
Struktūrinės disociacijos, J. Fisher ir IFS (vidinės šeimos sistemos) modeliai.
Disociacijos trigeriai ir ženklai.
Dvigubas sąmoningumas ir dalių kalba.
Empatijos disocijuotoms dalims ugdymas.
Asmenybės dalys kaip resursas.
Pokalbis su disocijuotomis dalimis.
Iššūkiai dirbant su disociuotomis dalimis.

Mokymų schema

Mokymai vyks kartą per du mėnesius.

Penktadieniais - 13:00 - 19:00

Šeštadieniais - 10:00 - 16:00

Metuose - šeši susitikimai.
Mokymų trukmė trys metai.

Vieno susitikimo kaina - 300 Eur.

Mokama prieš ar po susitikimo. Visi susitikimai mokami, net jei praleidžiami. Jei dalyvis apsisprendžia nutraukti mokymus, jis nemoka už likusius nelankytus užsiėmimus.

Mokymų vieta - prie Trakų, arba Vilniuje (sprendžiama remiantis daugumos grupės pageidavimais ir visų galimybėmis).

Grupės dydis - ne daugiau nei 6 asmenys.

Baigus mokymus išduodamas pažymėjimas, kuriame nurodomas valandų skaičius ir mokymų pavadinimas. Jei dalyviui būtina - galima išduoti pažymą apie nagrinėtas temas.

Kol vyks mokymai, atvejų supervizijos ir aptarimai bus įtraukti į mokymų laiką. Tarp sesijų dalyviai skaitys literatūrą, žiūrės video paskaitas ir įrašus, praktikuosis poroje. Mokymams pasibaigus, bus organizuojamos grupinės supervizijos norintiems tęsti darbą dalyviams.